Posts tonen met het label 2S4Y. Alle posts tonen
Posts tonen met het label 2S4Y. Alle posts tonen

woensdag 3 februari 2010

Trouwdag

Maandag 8 februari zijn mijn ouders alweer 37 jaar getrouwd, dus een goede gelegenheid voor een kaartje. De kaart is gebaseerd op Kazan's sketch #45. Een leuke sketch, gewoon lekker simpel. ;-)



Verder heb ik gisteren het bericht van Fedex ontvangen, dat mijn Epic 6 vrijdag aanstaande wordt afgeleverd!!!!!! Ik eb gisteren gelijk een aantal nestabilities via internet gekocht. Er was een aanbieding waar ik geen "nee" tegen kon zeggen, nl. 3 halen en 2 betalen! Tja, ik blijf een Nederlander, dus gelijk maar gekocht. En ook niet onbelangrijk, 80 knipvellen gratis..... ;-) Hahahaha, gelukkig heeft Vincent een aantal tantes die helemaal into 3D zijn.

woensdag 30 september 2009

2 Sketches 4 You, #36

Vanaf nu staan de kaarten eigenlijk allemaal in het teken van de Kerst! De scrap-zin begint nu ook met de dag beter te worden. Tja, dat is toch ook wel weer het voordeel van de herfst. Het wordt alweer snel donker en fris buiten, dus gewoon heerlijk op m'n kamertje aan de scrap. ;-)



Deze kaart is gemaakt naar aanleiding van de sketch van 2S4Y. Wat ben ik toch blij met m'n silhouette. Niets geen stanzen kopen voor het maken van sneeuwvlokken. Gewoon een lettertype op internet zoeken waar sneeuwvlokken in voor komen, het lettertype installeren op de pc en hupsakee daar heb ik opeens 30 soorten sneeuwvlokken, leuk leuk leuk!

woensdag 23 september 2009

Laura's sketch #35

Hier mijn uitwerking van de sketch van 2 Sketches 4 You. Een leuke sketch waar je echt alle kanten mee uit kan...


De kaart heeft eerlijk gezegd nog iets nodig, maar na 1 dag staren kan ik echt niets bedenken wat er nu echt goed bij past. Voorlopig is het nog geen Kerst, dus ik heb eventueel nog even de tijd ;-)

dinsdag 28 juli 2009

Laura's sketch 31

Vandaag een verschrikkelijke dag gehad met de kids. Sinds een paar weken is het voor hun onmogelijk om even lekker rustig te spelen... Alles wat de een heeft MOET de ander hebben, zitten ze allebei aan een kant van de kamer zoeken ze elkaar toch weer op!!! Ik was vanavond dan ook echt toe aan wat tijd voor mijzelf. Gelukkig was de sketch van 2S4Y leuk, dus ben ik daar lekker mee gaan stoeien.



Ook voor deze kaart het papier van American Crafts gebruikt. Het is 1) erg leuk/vrolijk papier en 2) als papier eenmaal bij de "restjes" ligt dan ga ik er niet (zo snel) meer mee aan de slag.

Tot mijn grote vreugde ontdek ik net dat op het geheugenkaartje waar deze foto op staat, de foto's bevat van de tweede verjaardag van Thiemo!!!!! Ik dacht dat deze foto's op een kapot kaartje stonden....

donderdag 28 mei 2009

Gecondoleerd...

Tja, kaarten zijn niet altijd bedoeld voor de meest vrolijke gebeurtenissen. Bij de broer van mijn collega is in november urinewegkanker geconstateerd en sindsdien gaat het erg slecht. Inmiddels uitzaaiingen naar de lever, nieren, lymfeklieren en afgelopen vrijdag hebben ze gehoord dat hij nu ook botkanker heeft... Zo sneu, een man van 42 jaar net getrouwd en een kindje van 2,5 jaar. Het erge is dan ook nog dat mijn collega over 5 weken gaat trouwen! Natuurlijk superleuk, maar deze situatie overschaduwt toch de voorbereidingen die eigenlijk zo leuk moeten zijn.



Aangezien iedereen denkt dat hij het niet heel lang meer zal volhouden, heb ik alvast een kaartje voor mijn collega gemaakt (beetje snel misschien, maar ik had er nu "inspiratie" voor). Het spreekt voor zich dat ik de kaart niet teveel opgeleukt heb.

Ik heb begin deze week de sketch van 2S4Y bekeken, maar wilde er niets mee doen. Nu achteraf vind ik dat deze kaart toch iets weg heeft van Kazan's sketch #27.

woensdag 25 februari 2009

Laura's sketch #20

Ondanks dat ik mij vandaag niet helemaal lekker voel en dus een dagje vrij genomen heb, is het me toch gelukt om de kaart van 2s4u af te maken. Ik had zin om een lekkere frisse kaart te maken. Nu maar heel snel de kamer opruimen voordat vriendlief thuiskomt...

dinsdag 3 februari 2009

Kazan's sketch 19

Het is weer dinsdag dus: 2Sketches4You dag! Maandag had ik de sketch al snel bekeken en had gelijk zin om aan de slag te gaan. Helaas is maandagavond mijn sportavond, waardoor ik tot vandaag moest wachten. Vanavond snel de kids op bed leggen, even forummen en dan lekker aan de slag! Ik wilde op deze kaart mijn nieuwe "butterfly" stans gebruiken, dus dat was mijn uitgangspunt. De kleuren zijn niet helemaal mijn stijl, maar je moet af en toe wat proberen. Dit klinkt allemaal wel zwaar eigenlijk, want ik heb nog helemaal geen eigen stijl! ;-))

dinsdag 27 januari 2009

Laura's sketch 18

Vandaag weer het heerlijke "2Sketches4You-avondje". De kids op bed, Vincent aan het bowlen, dus heb ik het rijk (zoals iedere dinsdagavond) voor mij alleen! De sketch van deze week is weer erg leuk. Ik had dan ook sinds gisteren zo veel zin om aan de slag te gaan! Het is "quickutz-kaart" geworden, want eigenlijk alles is met gemaakt m.b.v. Quickutz-stanzen.

woensdag 21 januari 2009

Kazan's sketch 18

Vandaag eindelijk de kaart gemaakt aan de hand van sketch 18 van 2S4Y. Ik vond het weer superleuk om een kaart te maken, maar ik blijf het toch wel lastig vinden. Ik had eigenlijk al de moed opgegeven en wilde opruimen, toen ik opeens de chipboard-sterren zag liggen! Gelijk gestopt met opruimen en weer terug aan de scrap!

donderdag 8 januari 2009

Kazan's sketch 17


Ik heb voor de allereerste keer een kaart gemaakt aan de hand van een sketch. Ik vond het echt verschrikkelijk lastig, omdat je toch niet helemaal de "vrije" hand hebt. Na veel geknip, gepiep en geplak, is er toch een kaart uitgekomen.