woensdag 30 september 2009

2 Sketches 4 You, #36

Vanaf nu staan de kaarten eigenlijk allemaal in het teken van de Kerst! De scrap-zin begint nu ook met de dag beter te worden. Tja, dat is toch ook wel weer het voordeel van de herfst. Het wordt alweer snel donker en fris buiten, dus gewoon heerlijk op m'n kamertje aan de scrap. ;-)



Deze kaart is gemaakt naar aanleiding van de sketch van 2S4Y. Wat ben ik toch blij met m'n silhouette. Niets geen stanzen kopen voor het maken van sneeuwvlokken. Gewoon een lettertype op internet zoeken waar sneeuwvlokken in voor komen, het lettertype installeren op de pc en hupsakee daar heb ik opeens 30 soorten sneeuwvlokken, leuk leuk leuk!

8 opmerkingen:

Floortje zei

Ik vind je kaart geweldig en niet in de minste plaats om die prachtige en enorme sneeuwvlok (ben ik dol op!).
Groetjes, Floortje

liszha zei

Wat een gave kaart zeg! Prachtige kleuren en die sneeuwvlok is inderdaad een echte eye-catcher.
Liefs Lisette

Daniela Dobson zei

So pretty!

cnelson zei

fabulous card! loooooooooove the colors!

Dora zei

Heel erg leuk, en de Silhouette is ook super!

Alexandra zei

Leuke kaart, dat is het fijne van de silhouette he, je hoeft niet steeds iets bij te kopen.

Elena zei

MOOOOOIIII!!!!!!
Ik wil ook sneeuwvlokken!

xx

Unknown zei

love the combination of snowflakes and flowers. This is a super fun winter card
thanks for playing
:) Kazan