woensdag 3 februari 2010

Trouwdag

Maandag 8 februari zijn mijn ouders alweer 37 jaar getrouwd, dus een goede gelegenheid voor een kaartje. De kaart is gebaseerd op Kazan's sketch #45. Een leuke sketch, gewoon lekker simpel. ;-)



Verder heb ik gisteren het bericht van Fedex ontvangen, dat mijn Epic 6 vrijdag aanstaande wordt afgeleverd!!!!!! Ik eb gisteren gelijk een aantal nestabilities via internet gekocht. Er was een aanbieding waar ik geen "nee" tegen kon zeggen, nl. 3 halen en 2 betalen! Tja, ik blijf een Nederlander, dus gelijk maar gekocht. En ook niet onbelangrijk, 80 knipvellen gratis..... ;-) Hahahaha, gelukkig heeft Vincent een aantal tantes die helemaal into 3D zijn.

9 opmerkingen:

Kathy Martin zei

Ah....wonderful card! Love the colors and the numbers! Thanks for playing along this week at 2S4Y! :) Kathy

Dora zei

Een hele mooie kaart, en veel plezier met je nieuwe apparaat!

Floortje zei

Een mooie kaart voor een mooie prestatie! Enne....hangt er neem ik aan een groot bord met NIET STOREN op de deur.....veel plezier!
Groetjes, Floortje

Alexandra zei

Prachtige kaart, mooie kleuren papier ook.

cnelson zei

very pretty!!

Unknown zei

gorgeous coloring and a great take on the sketch :)

Elena zei

Leuke kaart!

Alleen jammer dat je nou nog 4 dagen langer op je Epic moet wachten! :S

xx

dstandard zei

Awesome - love it!

Joke zei

Hele mooie kaart, prachtig in balans.