zaterdag 11 juli 2009

Belofte maakt schuld

Zoals beloofd in mijn vorige bericht, moet ik echt aan de slag met verjaardagskaarten. Ik heb me aan mijn woord gehouden hoor, want ik heb zowaar mijn kaartje afgemaakt!!! De kaart is gebaseerd op sketch 22 van CardPatterns.



De afgelopen weken heb ik niet gescrapt, maar ik heb wel veel lopen surfen op het internet. Ik heb de site van een Francaise "Elodie" ontdekt. Ik ben echt helemaal fan van haar stijl! Niets geen drukke kleuren maar mooie naturel kleuren en echt fantastische embellishments.

Het is alleen jammer dat ik heb moeten constateren dat mijn papiervoorraad vooral uit knalkleuren bestaat... Tja, dat wordt binnenkort toch wat papier inslaan. Al weet ik nu wel, dat ik dus echt niet meer in een keer stapels papier ga kopen. Veel van mijn laatste papier-aankopen, zijn namelijk niet echt een succes...

Groetjes,
Daniëlle

1 opmerking:

Alexandra zei

De kaart is leuk, mooi effect ook van dat materiaal wat je in het midden heb gebruikt.
Groetjes