donderdag 12 juli 2012

Hoera, Romy 4 jaar!!!

Tja, het is bijna zover. Ook onze lieve kleine Romy is per 22 juli een echte kleuter en mag ze eindelijk naar de basisschool.

Op donderdag 5 juli heeft Romy haar afscheid bij de juffies gevierd. Naast een cadeautje voor alle kindjes wilde ze ook nog trakteren. Het was een mooie dag om ijsjes te trakteren, maar helaas... mevrouw wilde perse een bakje met kaas, worst en knakworst trakteren, hahaha.

De foto op de layout is gemaakt op het kinderdagverblijf waar ze de hele dag trots met haar verjaardagsmuts heeft rondgelopen en deze heb ik gebruikt voor de uitnodiging van haar feestje. En de muts, die staat bij nu bij ons op de kast, want die moet op 22 juli natuurlijk gewoon weer met veel trots gedragen worden!

5 opmerkingen:

Elena zei

Jeetje Daan, wat vliegt de tijd.. Ik herinner me nog als de dag van gisteren dat Romy geboren werd! Gauw 's avonds even langs en jij zat daar vol trots met een bomvol huis! Hahaha! En nu alweer bijna naar school...
Scrap je nog wel eens? Ik bijna nooit meer, maar heb inmiddels wel eindelijk die lang gewenste naaicursus gevolgd! Mss ga ik vanaf volgend jaar wel weer wat meer scrappen, heb ik een mooi onderwerp! Alleen nu te tijd nog vinden!
xx

Daniëlle zei

Scrappen?! Dat is echt een eeuwigheid geleden. Ik heb toevallig een paar weken geleden alles in dozen gestopt en de scrapkamer is nu een speelkamer voor de kids. Op zich vind ik het digiscrappen wel leuk, maar idd de tijd.....

Wat is er met je blog gebeurd??? Leuk dat je toch die naaicursus bent gaan volgen. Die uil ziet er super leuk uit!

Hoe is het met de zwangerschap? Kun je er een beetje van genieten? Haha, de eerste visite van Romy. Als ik die foto's zie dan heb ik gewoon medelijden met mijzelf, al vond ik het toen echt niet erg! Het is wel gek hoor dat Romy straks ook naar school gaat.... Tja, ook onze kids worden echt groot....

Elena zei

Ja, goede vraag... Ben een hele avond aan het stoeien geweest om de HTML-code te veranderen ivm de achtergrond. Uiteindelijk ben ik maar een nieuw blog gestart aangezien al mn tekst inmiddels verdwenen was, kleuren veranderd waren, maar de achtergrond nog steeds hetzelfde was...
Nieuwe blog is serial-scrapper.blogspot.nl

Met de zwangerschap gaat alles super voorspoedig, geen klachten en buikje groeit.... Volgende week alweer 20 weken, de tijd vliegt... Het gaat zo snel, vind het bijna jammer dat t zo snel gaat!!!

xx

Anoniem zei

Beste Danielle,
wat een ontzettend leuke uitnodiging voor de verjaardag van je dochter. Waar heb je deze layout gevonden? Zou ik hem ook kunnen gebruiken met eigen tekst en foto?

Groeten,
Desiree

Anoniem zei

Beste Danielle,

Heb je die uitnodiging toevallig in Indesign gemaakt. Graag zou ik dit ontwerp ook willen gebruiken voor de uitnodiging van mijn dochter die 4 wordt.

Groeten,
Laura