dinsdag 17 januari 2012

Daan goes digital!

Nog 1 dag en dan zou het precies een jaar zijn na mijn laatste post... Ik had geschreven dat mijn scrap-mood weer terug was, maar daar heb ik zelf weinig van gemerkt. Het afgelopen jaar helemaal niets met scrappen gedaan. Veel te druk en mijzelf niet de rust gunnen om even lekker ontspannen te scrappen. Ook schreef ik dat ik een nieuwe baan had. Tja, dat gaat nu ook iets anders lopen, want er komt een reorganisatie aan... Helaas gaat hierbij het principe last-in/first-out gelden, heeeel erg jammer want ik heb het hier super naar mijn zin. Verwachting is dat ik medio juni "werkloos" ben. Ik blijf positief en ik ga er van uit dat ik gewoon weer een hele leuke nieuwe baan ga vinden. ;-)

Het "echte" scrappen gaat de komende tijd echt niet meer gebeuren. Ik vind het zonde om alles weg te doen, want wellicht dat ik over een tijdje samen met Romy uren kan gaan scrappen! Op dit moment gaat mijn voorkeur uit naar het digitale werk. Gewoon lekker op de bank met de laptop scrappen, en ben je het zat "klep van de laptop dicht, en klaar". Ik denk dat ik deze versie van scrappen wel erg leuk ga vinden, maar dan zal ik nog wel behoorlijk wat uurtjes samen met Photoshop moeten doorbrengen. ;-)

Hier dan mijn allereerste digitale LO. Uiteraard geen top LO, maar ik ben er wel blij mee. Nu maar eens kijken of de volgende LO ook weer een jaar op zich laat wachten, hahaha.

1 opmerking:

Elena zei

Hey Daan,

Wat klote om te lezen dat je straks "werkloos" bent!!! En dat terwijl je het zo onwijs naar je zin hebt!
Ik weet hoe rot het kan zijn en hoop dat je snel wat nieuws hebt...

De layout vind ik super gaaf! Je schrijft 'geen top-LO', maar aangezien ik helemaal NIETS snap van 't digi-scrappen, vind ik hem geweldig! En wow... Wat is Thiemo groot geworden..

xx L