woensdag 3 juni 2009

Beseffen dat ik toch wel heel erg bof!

De vakantie begint nu wel heel dichtbij te komen. Morgennacht is het dan eindelijk dan zover, dan gaan we heerlijk naar Italië om daar even lekker 2 weken alleen maar te genieten. Ik heb er zo'n zin in!!!

Op de een of andere manier doet mij deze (voorpret op de) vakantie, toch nadenken over hoe ik eigenlijk bof. Ik heb een geweldige vriend, 2 schatten van kindjes en verder is iedereen er nog waar ik veel om geef. Ik heb werkelijk niets te klagen, maar toch ben je niet altijd helemaal tevreden... Vandaag heb ik zo'n gevoel dat ik mij daar een beetje om moet schamen, want er zijn genoeg mensen die echt mogen klagen! Een collega gaat trouwen maar haar broer is zeer ernstig ziek (en maakt de bruiloft over 5 weken waarschijnlijk niet mee), 2 collega's gaan scheiden (omdat hun man is vreemd gegaan), bij een andere collega is een knobbeltje in haar borst ontdekt, vrienden hebben een zoontje dat zeer autistisch is, etc.

En dan ik... ik loop maar te mopperen dat ik geen bandana voor Romy kan vinden, of dat ze die ene korte broek niet hebben. Tja, vandaag voel ik me echt een beetje ondankbaar.

4 opmerkingen:

Frida zei

Wat je beschrijft is toch heel menselijk. Als het nu goed of slecht gaat, er is altijd wel iets te mopperen.
Ik zou zeggen, geniet van je vakantie en pluk de dag !!

Groetjes Frida

Ann zei

idd heel erg waar wat je zegt maar toch heeft iedereen wel eens een gevoel van is dit alles maar het is zoals Frida zegt hoor Carpe Diem

Floortje zei

Zolang je je dit nog realiseert is het goed Daniëlle! Je waardeert wat je hebt en verder is idd niets menselijks ons vreemd...
Fijne vakantie, groetjes, Floortje

Dafna HobbyPaperVillage zei

Wat fijn dat je leuke vakantie had. Ik wil ook ooit naar Italie.
Sommige mensen hebben inderdaad met erge dingen te maken.... dan kan je bessefen hoe bof je bent.
Dafna
www.hobbypapervillage.nl