donderdag 16 april 2009

Creative Scrappers sketch #47

Deze week weer lekker aan de slag gegaan met sketch 47 van Creative Scrappers. Ik vind het echt weer super om lekker met foto's aan de slag gaan en het geeft me toch ook een beetje "rust" dat ik weer met de fotoboeken van de kids bezig ben. De stapel foto's bleef namelijk veel te groot en het aantal foto's op de pc die nog verwerkt/afgedrukt moeten worden blijft groeien...

Op deze layout heb ik uiteraard zoveel mogelijk nieuwe spullen gebruikt en dat maakt het scrappen nog veel leuker! Het is wel grappig dat Vincent nu merkt dat je NIEUWE spullen nodig blijft hebben, yesyesyes!!! Hij is altijd erg eerlijk over wat hij van een kaart / layout vindt en deze keer moest de titel nog wat opgekrikt worden. Zijn voorstel was waterspetters, maar helaas heb ik die dus net niet.... Gevolg ik heb de titel maar zo gelaten en nog maar "een paar" brads toegevoegd. ;-)



1 opmerking:

Elena zei

Wauw, Daan! Hij is echt leuk! Bizar om te zien hoe verschillend onze LO's zijn, terwijl we dezelfde sketch gebruikt hebben!