dinsdag 27 januari 2009

Mijn eerste online crop

Afgelopen zaterdag heb ik meegedaan met mijn allereerste online crop bij Dolls & Decorations! Ik vond het echt superleuk om mee te doen, maar het is nog niet helemaal mijn ding. Ongelofelijk hoe de andere dames binnen een uur makkelijk een kaart afhebben, waarbij ze ook nog eens actief berichten op het forum aan het plaatsen zijn... Ik heb alleen aan de eerste challenge deelgenomen. Je mocht voor deze kaart alleen cardstock gebruiken. Ik had gelukkig leuk cardstock gekocht, dus dat kwam mooi uit! Wel heb ik geleerd, dat handmatig naaien tijdens zo'n crop niet handig is. En dat je alle spullen klaar moet leggen. Mijn kaart was op tijd af, maar het kaartje voor de fotocamera was kwijt Wat een gestress!!!

De tweede challenge was een "valentijns-kaart" maken, maar dat is niet echt mijn ding. Voor de andere 2 challenges was ik echt te moe, en ben toen maar gestopt. Tja, 2 dagen winkelen in regen / wind en met als resultaat dat je niets gekocht heb, is erg vermoeiend...

Gelukkig komt er in februari weer een online crop. Ik kan echt niet wachten om weer mee te doen!!! Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen: