zaterdag 5 januari 2008

Geslaagde aankopen gedaan!

Vandaag opent Scrapware een vernieuwde (grotere) winkel in Hillegom en op deze dag ontvang je op alle artikelen 20% korting!!! Laat ik nu heel toevallig een nieuw Classic alfabet nodig hebben... :-) Ik heb mijn Revolution-alfabet Beauty Queen namelijk eindelijk via Marktplaats kunnen verkopen, dus een goede reden om het geld direct goed te "investeren". Daarnaast krijgen alle eerste 50 klanten een Quickuts-cadeautje.

Thiemo heeft afgelopen nacht bij mijn schoonmoeder geslapen, en ik mocht hem zaterdag om circa 11.00 uur weer ophalen. Ik ben dus om 09.00 uur in de auto gesprongen, zodat ik om 10.00 uur in Hillegom zou zijn. Ik was op tijd, waardoor ik met nog een aantal Scrapfans voor de deur stond te wachten. De deuren gingen open en ik stormde direct naar de alfabetten. Gelukkig hadden ze nog het Studio-alfabet, dus die heb ik direct gepakt, yes!!! Verder nog wat papier, snijmat voor de Revolution en een die voor de Revolution. Mijn ritje Zoetermeer-Hillegom is dus gelukkig niet voor niets geweest!


Geen opmerkingen: