donderdag 7 januari 2010

Kerstboekje 2009

Zo eindelijk het kerstboekje 2009 af. Het heeft even geduurd, want zo makkelijk is het eigenlijk helemaal niet. Iedere pagina probeer je toch wel (iets) anders te maken, maar de stijlen van de pagina's moeten ook weer niet teveel gaan verschillen... Zo waren de eerste 2 pagina's in eerste instantie heel anders, want daar had ik strikken, bloemen en gestempeld papier op gebruikt. Vervolgens werden de andere pagina's toch wel wat strakker en heb ik de eerste pagina's toch ook maar aangepast.



Het eindresultaat is best leuk geworden, maar het zal wel weer ff duren voordat ik een nieuw boekje ga maken. Er liggen namelijk nog zoveel andere dingen op stapel!!! ;D

5 opmerkingen:

Dora zei

Het is een enorm leuk boekje geworden, leuk ook om in terug te kijken! Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren, klinkt spannend!

Alexandra zei

Het boekje is heel mooi geworden. Ook prachtig papier heb je gebruikt. Nu op naar het volgende.

NicoleJ zei

ik vind het wel een geweldig mooi boekje geworden.

Elena zei

Wat een gaaf boekje is t geworden! En je hebt hem ook echt gemaakt! DAT alleen is al een aplausje waard.. ;-)
Hoop hem snel in real life te mogen bewonderen!

xx

Floortje zei

Ik vind het een superboekje! En de traktaties van Thiemo zien er ook geweldig uit. Nog de beste wensen voor een mooi 2010!
Groetjes, Floortje