vrijdag 7 augustus 2009

Knufkus

Deze foto is gemaakt tijdens de vakantie in Italië dit jaar. Hoewel ik in een eerder bericht heb gemeld, dat Romy en Thiemo elkaar soms behoorlijk in de weg kunnen zitten, kan het dus ook anders!



Een knufkus is, knuffelen en elkaar een hele dikke kus geven!

Ik ben niet helemaal tevreden over de layout. Hij is wat aan de kale kant, maar ik weet even niet wat ik moet toevoegen. Ik vind die "rommelige" layouts altijd helemaal geweldig, maar het is niet mijn stijl. Ook deze keer val ik weer snel terug in symetrie, strak en rechthoekig, terwijl het dus eigenlijk een "rommelige" layout had moeten worden. Ik ga het dan ook echt niet meer proberen, vanaf nu dus strakke layouts en kaarten van daan! ;-))

3 opmerkingen:

Dora zei

Wat een enorm lieve lo! En mooi kleurgebruik, echt weer heel erg leuk...die foto ...zo lief!
xo Dora

Andrea zei

goede morgen,

Zoals je zelf zegt ben je niet erg tevreden met je lay out.
Ik vind de lay out best leuk gedaan niet te veel erop juist en de foto is erg lief. Het hoeft niet altijd zo vol zo'n lay out.

groetjes Andrea

Alexandra zei

De layout ziet er prachtig uit.
De foto is zo lief, het verhaaltje achter de knuffelkus is ook leuk.
Groetjes