donderdag 4 december 2008

Afscheidscadeau Thiemo

Jippie, ik heb vandaag een heel leuk cadeautje gevonden voor Thiemo om uit te delen op het kinderdagverblijf!!! 1 januari a.s. gaat hij nl. over naar de Ukkengroep. Ik vind het wel een beetje spannend, want hij gaat dan naar het naastgelegen gebouw met allemaal nieuwe kindjes en juffen! Ik ben erg benieuwd hoe hij dit vindt. Waarschijnlijk stel ik mij weer verschrikkelijk aan, want die kleintjes maken zo snel vriendjes.

Via internet (het traktatiehuis) heb ik voor ieder kindje 24 knutselringen besteld voor slechts EUR 0,75 per stuk! In ieder geval geen bellenblaas, ballon of Nijntje-koek, want dat geeft bijna ieder kind. Nu dus leerzame bouwringen. Ik hoop de zakjes heel snel binnen te krijgen, zodat ik aan de knutsel kan. Ik kan ze door het bedrijf laten inpakken, maar ik doe dat toch veel liever zelf. Uiteraard laat ik een foto zien van het eindresultaat, wordt dus vervolgd...

Geen opmerkingen: