dinsdag 24 juli 2007

Snoeppakjes

Waarom vond je het vroeger als kind toch zo leuk om naar een verjaardag te gaan?
1. Om gezellig met al je neefjes en nichtjes te spelen!
2. Om lekker veel taart en chips eten, zodat je 's avonds niet hoefte te eten!
3. Om aan het eind van het feestje een zakje vol met snoepjes mee naar huis te krijgen!!!

Ik weet nog heel goed dat ik bij een oom en tante altijd eerst even mee naar de keuken moest, voordat ik naar huis mocht. Mijn tante kwam dan met de grote trommel vol met snoepzakjes, zodat ik "mijn zakje" kon uitzoeken!


Zondag aanstaande vier ik mijn verjaardag (iets eerder omdat wij op DE dag met vakantie zijn), en dan komen er ook een paar kinderen. Om nu ook zo'n leuke tante te zijn, heb ik leuke snoeppakjes voor ze gemaakt. Ik kan wel het snoep in zo'n boterhamzakje stoppen, maar dat vind ik iets te makkelijk. Ik hoop dat ze het leuk vinden!

Geen opmerkingen: